Jak naprawiamy laptopy i sprzęt komputerowy?

Jak naprawiamy?

Poniżej przedstawiamy krótko cztery kroki, w których odbywa się naprawa laptopa lub komputera stacjonarnego w serwisie OLIMP.

Dostarczenie sprzętu do serwisu

Sprzęt komputerowy możesz dostarczyć do nas zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem kuriera z terenu całej Polski (zobacz instrukcję wysyłki). Wszelkie dane adresowe znajdziesz na podstronie Kontakt.

Bezpłatna diagnoza

Przed rozpoczęciem naprawy oferujemy Ci darmową diagnozę sprzętu komputerowego, trwającą średnio 3 dni robocze. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę i przewidywany czas serwisowania. Na podstawie tych informacji podejmujesz decyzję o przeprowadzeniu naprawy. Rezygnacja nie pociąga za sobą żadnych kosztów (więcej informacji tutaj).

Naprawa

Nasz panel serwisowy
Nasz panel serwisowy

Jeśli po dokonaniu bezpłatnej diagnozy dasz nam zielone światło do naprawy sprzętu – wówczas przystępujemy do działania. Jesteśmy w stanie uporać się z bardzo szerokim wachlarzem usterek, począwszy od problemów z oprogramowaniem aż po skomplikowane ingerencje w elektronikę. Czas naprawy zależy oczywiście od stopnia jej złożoności.

Stan naprawy możesz kontrolować na bieżąco w panelu serwisowym. Ten sam panel służy do szybkiej komunikacji z serwisantami oraz do oceniania naszych usług.

Odbiór sprzętu i gwarancja

Po dokonanej naprawie i uregulowaniu należności za nasze usługi przekazujemy Ci sprzęt (osobiście lub kurierem). Odesłanie kurierem DHL to koszt 40 zł. Nie pobieramy opłat w przypadku, gdy naprawa się nie powiodła. Płatność następuje wyłącznie za efekt.

Gwarancja

Udzielamy minimum 6 miesięcy gwarancji na naprawy sprzętowe. Dzięki temu masz pewność, że usługa zostanie wykonana rzetelnie i nie poniesiesz dodatkowych kosztów.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do skorzystania z naszego stacjonarnego numeru telefonu ☎ (071) 725-69-62.